2011. február 7., hétfő

Egy kis folk, azaz készülődik egy készlet






Készítettem egy készletet, még régebben. Most megtaláltam és úgy döntöttem életre keltem. Egyben egy kéréssel is szeretnék hozzátok fordulni. Bár megjegyzéseket ritkán találok a bejegyzéseim alatt, de azért (tudom) na jó, remélem, hogy jártok erre. Én is járok sokfelé, és sajna nem kommentelek, csak nagyon ritkán. Ezen változtatni fogok, ezt már megfogadtam magamnak.

Szóval a kérésem az lenne, hogy nem lenne-e kedvetek oldalt készíteni a készlettel?

Szeretném majd feltenni a blogra, mint freebiet, de jó lenne, ha előtte tesztelhetném a segítségetekkel, hogy mennyire használható. (ide egy szégyenlős szmájli).

Én a fenti három oldalt készítettem belőle, és ez itt a készlet:




4 megjegyzés:

M. írta...

Szia! Én sem vagyok nagy kommentelős,pedig sok helyen "jelen" vagyok. Örülök, hogy újra blogolgatsz.
Nekem lenne kedvem a készlethez! Édesanyám ezeket a mintákat hímezte nagy szeretettel, szivesen készítenék vele kapcsolatban egy oldalt.

Bea írta...

Szia Moncsi!

Köszi, hogy vállalkozol a kipróbálásra! Írtam neked e-mailt.

Jovi írta...

Bea, nagyon örülök, hogy "visszatértél"- vagyis írsz (az külön jól esett, hogy nekem is írtál pársort!). Én is szívesen kipróbálnám a készletet, bár a néptáncos fiaimról még nincs fotóm:)

Bea írta...

Köszi Jovi, írtam neked egy kommentet, hogy küldj légyszi egy e-mail címet!