2011. március 26., szombat

Matyó készlet


 Ezeket a képeket már mutattam itt a blogban, de talán azt még nem írtam, hogy saját készítésű készletből vannak. Egy scraptársam Moncsi vállalkozott rá, hogy kipróbálja ő is előzetesen, az anyukájáról készített egy képet, ami nagyon tetszett nekem, mert érdekes volt látni, hogy egy másik ember teljesen máshogy közelíti meg a készletet, az is nagyon tetszett, hogy ezzel az egyszerű készlettel mély érzéseket, érzelmeket pendített meg. Köszönöm Moncsi!
Úgyhogy útjára bocsátom az első készletemet, bár már tudom, hogy vannak hibái, ezekből tanultam, a következőnél, ami már félkész állapotban van, javítom ezeket a hibákat. Ha letöltitek és alkottok belőle képet, akkor kérlek benneteket, jelezzétek egy kommentben, hogy összegyűjthessem a blogomban az alkotásokat, köszi előre is.

This is a Hungarian folk collection. I ask you if you use it signal it in a comment in order for me to be allowed to publish it in my blog. Thank you.

6 megjegyzés:

Mami írta...

A magyaros scrap-készlet nagyon szép, de a gyerekek szebbek, igazi kis virágszálak, gyönyörűek. Ügyesek és én büszke vagyok rájuk.

Bea írta...

:))

Sue írta...

Thank you for the beautiful kit

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 10 post on Apr. 02, 2011. Thanks again.

beedee írta...

Hűűűű de szuper! Az esküvőmön kalocsai népviseletbenvoltam, biztosan készítek oldalt vele!! Köszi!

Bea írta...

Nagyon örülnék neki! Megtennéd, hogy utána belinkeled vagy elküldöd a képet, hogy én is megmutathassam?

Köszi!