2011. május 28., szombat

Három a kislány

Ez a bejegyzés önálló életre kelt!! Pár hete, amikor felraktam a képeket, valami technikai zűr volt a blogspoton, és két egész napra eltűntek a képek. Aztán visszajöttek. Most meg helyet cseréltek!!!!! A pár héttel ezelőtti bejegyzés áthelyezte magát ide!!!!

Három a kislány ennél a családnál, de most csak kettő volt otthon, amikor náluk jártam és nagy örömmel gyakoroltam rajtuk/velük fotózni. Igazán jó fotóalanyok voltak, Viki - ő a baba - minden nyűgösködés nélkül tűrte az öltöztetést, a vetkőztetést, a pucérkodást, a különféle kendőket és remekül viselte a tesója Lili segítségét is.:)
Lili már egy picivel nagyobb kislány,  ő is bevetett mindenféle kelléket, hintát, szánkót, krétákat, kismotort, hogy igazán sikeres legyen a fotózás.
Köszönöm a két lánynak és Anitának az anyukájuknak a fotózás lehetőségét. 
Ízelítőül íme pár kép, kicsit kísérleteztem különböző fotószerkesztők kínálatával, van amelyik kép régies lett, van amelyik retro és van amelyiken a színekkel játszottam egy kicsit.



















Nincsenek megjegyzések: