2011. május 29., vasárnap

Egyéb kreatívságok

Egy kicsit a scrapbook háttérbe szorult most nálam, de megígértem magamnak, hogy csak átmenetileg, mert amúgy hiányzik ám. Képeink bőven vannak hozzá, úgyhogy hamarosan beállítok valamiféle rendszerességet ebben a dologban is. Azért néha rájön a kezeimre, hogy csinálnának valamit, így születtek a ezek a dobozok is.

Cipősdobozokat fedtem be újságból kivágott mindenféle képekkel, nagyon jó szolgálatot tesznek sok apró dolog tárolásánál, és esztétikusabbak is, mint pl. egy műanyag doboz.
Középen első horgolási próbálkozásom, egy telefontartó. Aranyos és szeretem, két hibája van, kicsit nagy, mert eléggé kitágult már rögtön a használatbavétel után, és a gomblyuk nehezen működik. Igazából nem minden hívónak van türelme kivárni, amíg kihalászom a táskámból a telefont és közelharcot vívok a gombbal. Akinek fontos, az úgyis visszahív:)
A horgolt négyzetekből álló takaró közös munka Anyukámmal. Én beszereztem hozzá az anyagot, (kedvenc turkálómból mindennap felvásároltam az új fonalakat), anyukám meghorgolt sok-sok négyzetet, én a végén összevarrtam őket. Terveztem azt is, hogy majd körbehorgolom, de mikor megláttam mekkora lett a takaró, úgy gondoltam nem tudok újabb két évet várni arra, hogy használhassam is, ezért elvetettem a körbehorgolási ötletemet.:)

Nincsenek megjegyzések: