2008. november 12., szerda

Szülinapi torta


Íme a Titusz tortája! Kivánságára "Tom és Jerry Diótörős torta" volt, ez a film a kedvence. Nagyon tetszett az ünnepeltnek és örvendezett, hogy ő is rajta van Tommal és Jerryvel. A torta hátránya, hogy nehéz szívvel vágtam fel, sőt a Tituszos részt egy az egyben odaadtam kóstolónak, hogy ne nekem kelljen felszeletelnem.

Finom volt, de most egy új helyről rendeltük és meglehetősen drága volt, úgyhogy megfogadtam, hogy ezentúl saját magam fogok tortát sütni mindenki szülinapjára.



Ezt a képet csak úgy megmutatom, próbálgattam rajta az ecseteket, találomra, össze-vissza, de aztán úgy döntöttem megtartom.

1 megjegyzés:

Kata írta...

Boldog szülinapot Titusznak! :-) Milyen jó ötlet ez a torta, abszolút hibrid scrapbook :-)
Az ecsetes fotó is szuper.