2008. november 26., szerda

3 éves "naffiú" :))


Ismét egy kép Titusz szülinapjáról, illetve ez már a másnap, amikor a torta maradékán ismét meg kellett gyújtani a gyertyát, de éppen ekkor volt 3 éves, hamarabb tartottuk családi körben a bulit.

A gyertyát addig kellett gyújtogatni, amíg a tortából volt egy kicsi darab, ezek a képek reggel készültek, de amikor délben elővettük a torta maradékát, akkor is gyújtottunk gyertyát, meg még este is, amikor már csak egy falat volt a tortából.

A kép ismét a nyereménykészletemből készült, amit Jucától nyertem-kaptam.

Nézzétek meg Bence blogját, nagyon aranyos kis fogalmazást írt rólam. (meghatott szmájli)

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Isten éltesse Tituszt! Milyen szép oldalt készítettél megint, Bea!
Tudom rég jártam már nálad is... Belementem én is egy stafétajátékba, bár, idő hiányában nem mindig sikerül, most kivételt tettem. A blogomban kipécéztelek. Remélem, nem veszed rossz néven! :)