2008. december 18., csütörtök

Karácsony közeleg...



Mindjárt itt a karácsony, és én egy gipszet kaptam "előajándékba". A gipsz mellett, miatt értek még olyan érzések, megtapasztalások amiket így karácsony környékén szívesen kihagytam volna. A munkahelyemen értek ezek a dolgok, mit tegyek... nem ez az év munkahelye! De minél inkább emésztettem magam ezeken a dolgokon, rájöttem, hogy minden okkal történik. Talán azért csapódott rá az ujjamra a kocsiajtó és gipszelték még be aznap este, hogy végre elmenjek a körzeti orvosomhoz és kikúráljam magam a hetek óta tartó köhögésemből és vírusos torokgyulladásomból. Valamint ráébredjek arra, hogy mégsem bízhatok meg naívan mindenkiben, nem lehetek mindenkinek a barátja.

És azt is le kell szögeznem, hogy legfontosabb az életemben a családom szeretete, közelsége, egészsége és a jó barátok.

2 megjegyzés:

Kata írta...

Sajnos kell néha egy-egy ilyen baleset, hogy megálljunk és átgondolhassuk a dolgainkat...Mielőbbbi gyógyulást és békés boldog karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

csuti írta...

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok az egész családnak. És fel a fejjel, tudom vannak ilyen emberek.