2007. október 22., hétfő

Babysitter
















"Nem értem, anya miért mondja, hogy tőlem nem lehet sem főzni, sem mosogatni, sőt egyáltalán semmit sem csinálni a konyhában. Pedig én mindig segítek neki a főzésben és a mosogatásban is. Szétnézek a szekrényekben, hogy fakanál vagy merőkanál, esetleg késélező kell-e anyának a főzelék elkészítéséhez, de a teaszűrőt is mindig előveszem neki, de még a háromféle tölcsért is. Igazán van miből válogatnia. Igaz, a múltkor belelépett az egyik fazékba, ami a földön volt, és majdnem elesett, de nem tudom miért nem néz a lába alá, nekem is mindig ezt mondják.
Mosogatni senki nem szeret csak én, de nekem meg nem engedik. Pedig a sámlimról már elérem a mosogató szélét, egy kis pipiskedés lábujjhegyen és már mosogathatnék is. Anya azt mondja, hogy majd ha nagy leszek mosogathatok. Nem is értem Zsófit és Bencét, ők már nagyok, mégis olyan ritkán mosogatnak..."

2 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Hahaha! Nagyon nagy ötlet!!! :D :D
szuper kis minioldal!

Bea írta...

Köszi mégegyszer!

Nézz be úgy 2-3 naponta!

B.