2011. január 25., kedd

Horgolás és kötés


Az az ötletem támadt, hogy mindenfélét megmutatok ezután a blogban, amivel éppen foglalatoskodtam. Annyit nem szkreppelek, nem kötök, nem varrok, nem olvasok, hogy minden témában külön blogot indítsak, viszont szívesen megosztom ezeket a dolgokat is azokkal akiket érdekel.
Úgyhogy most Mikimakiról (keresztapa: Titusz) készítettem egy képet, aki kb. fogantatásától számolva másfél hónap alatt született meg, plusz 1-2 óra a pulcsija.

Ezeket az amigurumi figurákat Anyukám horgolta. Ha valaki netán még nem ismerné, pontos meghatározást találtam az amigurumi szóra ebben a blogban, és rengeteg képet itt. A horgolást még gyakorolnom kell, ezt mondanám, ha lenne önbizalmam, de mivel nincsen, inkább azt mondom, hogy meg kell tanulnom horgolni, mert csak a "legalapabb" alapdolgot tudom, azaz láncszemeket horgolni. Na jó, valamiféle virágkezdeményeket horgoltam már, de azt nem mutatnám meg sehol. Bár annyira egyediek lettek, hogy scrappelni éppen ezért szuperek.:)

A kutyáink is szépen növögetnek, és okosodnak, de róluk ide majd csak scrap-képet fogok feltenni, addig megnézhetitek őket itt.

Felhasznált anyagok: Ahootandahalf by Kara Henry, foret enchantee

Nincsenek megjegyzések: