2009. február 6., péntek

Titusz óvodás lett!


Titusz ma tölti első napját az oviban. Talán nem éppen szerencsés pénteken elkezdeni az oviba járást, de így alakult, ugyanis hétfőre lebetegedett, csütörtökön már mehetett volna, de addigra meg azt éreztem, hogy annyira jó vele itthon lenni, teljesen más, mint a hétköznap esték, sokkal több dolgot tudunk együtt csinálni, mosni, teregetni, rendet rakni. Igen, a rendrakás. Nekiláttam a gyerekszobában a játékok között valami átláthatóságot teremteni, szétválogatni a legokat, duplokat, a dinóktól, az autókat a plüsállatoktól, egy-két fej és lábnélküli emberkétől megválni stb. Na ez egyáltalán nem ment könnyen, mert Titusz ott ült és figyelt!! Amint egy szemétnek odakészített reklámszatyorba dobtam valamit, ő ott termett és kivette. Éberen figyelt, így igazán a még használható, kiselejtezendő szatyorba sem nagyon került semmi.
Megállapítottam, hogy ezt a munkát rosszul időzítettem.... Pedig a játékok 90 %-ával nem is játszik, sőt azok még Zsófi és Bence oviskorából maradtak meg.

Azt is imádtam, hogy jobban megnyílt, mint egyébként. Mikor magamhoz öleltem és mondtam neki, hogy "jaj, de szeretlek", akkor ő finoman megveregette a vállam és közölte: "Téged is."

Bölcsibe járt már egy éve, mégis olyan nagy dolognak éreztem az ovikezdést, és talán még jobban izgultam, mint Titusz.

A fenti két képet a bölcsis gondozónőknek készítettem, akiket mindannyian nagyon szerettünk, nagyon aranyosak, kedvesek voltak.
A képek hozzá elég nehezen készültek el, nem igazán akart modellt ülni Titusz és ezeken is mókázik.

3 megjegyzés:

csuti írta...

Gratulálok Titusz első ovis napjához!

BoBo írta...

Ismerős ez a szelektálás gyerekkel. Akkor nálunk sem sikerül semminek távozni. Sőt, jártunk már úgy, hogy a garázsból költöztek vissza a kiszelektált (de még el nem szállított) játékok.

Bea írta...

És sokszor a garázsból visszakerült játékok a legérdekesebbek!:)