2009. január 15., csütörtök

2009. február

A legelső sk. naptáramat 3 éve csináltam. Egyszerre készítettem el mind a 12 hónapot, kb. 1 heti esténkénti szöszmötöléssel, saját magunknak és a nagyszülőknek is, karácsonyi ajándék volt.
Tavaly már nem volt ennyi időm, egyet, nagy ritkán kettőt tudtam összehozni és havonta szaladgáltam előhívatni.
Valószínűleg ebben az évben sem lesz ez másként. Az idén nem nagyon találtam olyan naptáralapot, amiben a nevek is benne vannak, ezért gyártottam saját magamnak.

Minden hónap más betűtípussal készült, és igyekeztem szándékosan "szabálytalan" lenni.

Ha szeretnétek még Ti is naptárat készíteni, az alapot itt letölthetitek.

1 megjegyzés:

BoBo írta...

Szia Bea!
Szeretnék átadni neked egy olvasóstafétát. A "mosókonyhában" találsz leírást róla. Szeretettel: Tünde.