2008. szeptember 12., péntek

Azfeszt 2008

Nyírbátorban augusztus 1-én voltunk Azfeszten. Nem voltunk igazi fesztiválozók, sajna csak 1 napra, ill. egy délutánra és egy éjszakára tudtunk elmenni. Viszont annál jobban éreztük magunkat. Ezek a képek még a kora délutáni órákban készültek.
Nagyon jó kis fellépő zenekarok voltak, nekem nagy kedvencem a BeshodroM és a Parnograszt.
Fellépett még a Belga, Ganxta, Republic, volt jó kis retrodiszkó, jövőre már talán hosszabb időre megyünk.


A minap nagy örömhír ért!! Engem húztak ki Juca gyermekei az Őszi készletből készült képek sorsolásán, úgyhogy kérhettem egy saját, csak nekem tervezett készletet Jucától.
Sokáig gondolkodtam, míg döntöttem. De nem árulom el, legyen meglepi!

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Édesek vagytok ezen a fotósorozaton. Mostanában sok barátunk megrendült kapcsolatáról és házasságáról kaptunk hírt, és ezért olyan jó látni boldog párokat!!!! Szuper az egész oldal, nagyon nagyon tetszik a dizájn. A lenti vízszintes csíkok nagyon jól idézik a háttéren lévő léc kerítés csíkjait, minden tutira passzol és klaffol az egész oldalon. Szuper a brush-work is a cím körül! Ez igen!