2008. augusztus 27., szerda

Volt emberek...

Sziasztok!

Meglehetősen régen jártam már erre és sajnos ugyanilyen régen nem foglalkoztam a képeimmel. Valahogy nekem ez a nyár olyan rohanós volt. Nagy nyaralást nem sikerült összehozni az idén, de rövidebb időkre kiruccantunk ide-oda, hétvégi bulikon is voltunk, és úgy gondolom ezért csak futok magam után, nem tudom sikerül-e valaha is utolérni magam...

Azért végre sikerült egy képet csinálnom, kérésre. Készítettem ezzel az idézettel egy elhunyt rokonom emlékére egyet és Anyukám barátnőjét annyira meghatotta, hogy ő is szeretne egy ilyet.
Két képet sikerült előkeresnie, egyik a szülei esküvői képe, ami elég rossz állapotban volt.
Így nézett ki:


Amennyire tudtam, javítottam rajta. Javítás után ilyen lett:



Retusálásban egyáltalán nincs még gyakorlatom, úgyhogy a szakavatott szemek biztos látják a javításokat....

Volt még egy másik képem is, ez:


A bejelölt részen van anyukám barátnője és imádott apukája. Jobban ragaszkodott az édesapjához, ezért őket így külön kiemeltem.
A kész kép ez lett, A4-es méretben szeretném előhívatni, nem tudom jó lesz-e a minősége, mert az eredeti képek elég kicsik voltak.


Nincsenek megjegyzések: