2008. április 25., péntek

Nagymamám




















Régóta készülök már régi képeket megszkreppelni, de eddig valahogy nem jött össze.
A scrap.hu-n Csuti engem kért fel a múlt héten a következő gyorskör házigazdájának. Örömmel vállaltam el a feladatot, és végre feladhattam kedvenc témámat, és már ma este is lubickoltam a sok gyönyörű alkotásban.

A kihívás lényege, hogy minél régebbi fotót kellett feldolgozni, dédszülők, nagyszülők, szülők,...., egy fotó legyen az oldalon, legyen egy cím vagy idézet, vagy a képen lévő személyek egy mondása, és legyen rajta legalább egy régi tárgy.

4 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

hú, ez a stílus most jól magába szippantott Téged, Bea! minden elismerésem! nagyon jól bánsz az ódon cuccokkal, ez a sok minden amit felpakoltál nagyon jól mutat egymás mellett/mögött/alatt.
a fényképet nagyon szeretem, nekem is van pár ilyen Mamitól! a betűtípus nem is lehetne más, mint amit választottál. szép emlékoldal, nagyon tetszik.

Bea írta...

Igen, jól látod Gigi, ez a stílus most teljesen magával ragadott, pedig mindig úgy kezdem a képet, hogy na ez most végre egyszerű lesz. Aztán mégsem úgy sikerül....csak rakom-rakom rá a sok mindenfélét...

A kép nekem nagy kedvencem, és képzeld ma még azt is felfedeztük, hogy Zsófi most és nagymamám akkor nagyon hasonlít egymásra, és ráadásul nagymamám kb. 13 éves (!!!!) lehet a képen, mint most Zsófi, bár szerintem idősebbnek néz ki, de aztán azt is megállapítottuk, hogy Zsófi is idősebbnek néz ki pár évvel a koránál. Szóval ennek a kis felfedezésnek nagyon örültem.:))

Budaházi Brigitta írta...

igen, értem, az ilyen felfedezések valóban jók. Nektek biztosan van másik képetek is a szeretett nagyiról, meg láttad élőben és ezért mondjátok. Mert nekem - őszintén szólva - Zsófi sokkal szebb.... :) <3 :*

Bea írta...

Persze, ebben egyetértek! :))